Головна | Мій профіль | Вихід | RSSНеділя, 17.11.2019, 17:49                                                                                 


 Ви увійшли як Гість Група "Гості"
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Вчителям

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА ПЕДАГОГАМ,  ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ

  1. Опирайтесь на позитивні риси характеру, не акцентуйте надміру увагу на невдачах учня.
  2. Пам’ятайте: гіперактивний учень чекає від вас допомоги та розуміння.
  3. Будьте експресивним та драматичним педагогом.
  4. Знизьте вимоги до охайності робіт учня,що сформувати почуття успіху.
  5. Домовляйтесь з учнем про ті чи інші дії заздалегідь.
  6. Зменшіть робоче навантаження дитини.
  7. Давайте короткі,чіткі та конкретні інструкції.
  8. Використовуйте чітку систему заохочень та покарань. Реакція на вчинки дитини має бути завжди прогнозованою.
  9. Заохочуйте дитину одразу ж,не відкладаючи на майбутнє
  10. Дозволяйте дитині рухатись,адже це потреба її організму.
  11. Залишайтесь спокійним.

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА ПЕДАГОГАМ ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З АГРЕСИВНИМИ ДІТЬМИ

      1. Будьте уважними до потреб дитини.

      2. Демонструйте модель неагресивної поведінки.

      3. Карайте за конкретні вчинки.

      4. Покарання не повинні принижувати дитину.

       5. Покажіть дитині прийнятні способи вираження гніву та невдоволення.

       6. Вчіть дитину співпереживати.

       7. Вчіть дитину знаходити друзів. Допоможіть дитині знайти друзів.

       8. Заохочуйте конструктивні прояви поведінки дитини.

ШЛЯХИ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОЦІ:

(поради для вчителя)

• не погоджуйтеся з відповіддю учня, якщо учень просто констатує факти, вимагайте доказів; 
• ніколи не розв'язуйте дискусію учнів найлегшим способом, тобто повідомивши їм правильну відповідь чи правильний спосіб розв'язання; 
• уважно вислухайте своїх учнів, ловіть кожен вислів чи думку; щоб не пропустити можливість розкрити для них щось нове; 
• постійно пам'ятайте: навчання має спиратися на інтереси, мотиви і бажання учнів; 
• прищеплюйте учням смак до нестандартних розв'язків; 
• ніколи не кажіть учням, що у вас не має часу обговорити їх „безглузді ідеї"; 
• не скупіться на добре слово, доброзичливу усмішку, дружнє заохочення. 
• пам'ятайте, що в процесі навчання не може бути постійної методики чи усталеної програми;

 

Повторюйте ці поради постійно, доки вони не стануть частинкою вас самих.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Корисні посилання
Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України

Сайт Педагогічна преса

Хмельницький ОІППО

Хмельницьке управління освіти

Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 у FACEBOOK


Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz